- Punteggio reazioni
- 823
Re: Cena con uccelli di palude terza edizione
a me sa che ga reson Paolo....
a me sa che ga reson Paolo....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
joe magasso ha scritto:Come ....no ghèmo fatto nà mazza?????
A mi me pare che nà mezza MINA a ghèmo fatta.....o no???? [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
Ciao,Paolo.
OHHH varda che Fabio e Roberto no ze de boca bona.....i vol roba speciale..... [rire.gif]MENGA ha scritto:joe magasso ha scritto:Come ....no ghèmo fatto nà mazza?????
A mi me pare che nà mezza MINA a ghèmo fatta.....o no???? [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
Ciao,Paolo.
Paolo....te ghe perfettamente rason!!!!
bona anca a sambuchetta che se ghemo ciavà a Casteo.........mejo oncora e figaree che ghe iera al bar :wink: :wink:
pennino ha scritto:nooooooooo ragazzi ma neanche una foto!!!!![]()
ok vorrà dire che l'anno prossimo sarò il vostro fotografo ufficiale se non vi dispiace, e parteciperò di gusto alle vostre cene!!!!! :wink:
Ciao Max, come ti ho già annunciato prevedo il mio arrivo per giugno 2011!!!max_fior ha scritto:pennino ha scritto:nooooooooo ragazzi ma neanche una foto!!!!![]()
ok vorrà dire che l'anno prossimo sarò il vostro fotografo ufficiale se non vi dispiace, e parteciperò di gusto alle vostre cene!!!!! :wink:
x quando prevedi il tuo arrivo su questa regione nebbiosa e umida? :wink:
ginox ha scritto:Se sono libero e mi volete il prossimo anno spero di essere dei vostri a fare 4 risate. (abito a 5 minuti da besse)
marco5 ha scritto:Paolo (Joe Magasso), vutto che metta da parte quache volpetta, coeà poentina eà xe la fine del mondo. [Trilly-77-24.gif] .....25 Kg anca on cò.
joe magasso ha scritto:marco5 ha scritto:Paolo (Joe Magasso), vutto che metta da parte quache volpetta, coeà poentina eà xe la fine del mondo. [Trilly-77-24.gif] .....25 Kg anca on cò.
Oro Marco....oro.....do patatine novèe e do ombre de crinton dovarìa passar anca quea!!!!!!! [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
E dopo se sparemo anca un par de nutrie....cossa ghe ne pensito?.....el Menga no se tira indrìo de sicuro.
Ciao,Paolo.
joe magasso ha scritto:marco5 ha scritto:Paolo (Joe Magasso), vutto che metta da parte quache volpetta, coeà poentina eà xe la fine del mondo. [Trilly-77-24.gif] .....25 Kg anca on cò.
Oro Marco....oro.....do patatine novèe e do ombre de crinton dovarìa passar anca quea!!!!!!! [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
E dopo se sparemo anca un par de nutrie....cossa ghe ne pensito?.....el Menga no se tira indrìo de sicuro.
Ciao,Paolo.
sax ha scritto:bhe visto che se parla di volpi e nutrie
se si va da besse io me magnaria anca questo
si intende con due bigoli o al max alla vicentina visto che semo in zona pressappoco [lol.gif]