- Punteggio reazioni
- 883
Re: Addio caro sguazzo.......
paolo gheto da fare domenica mattina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Io? No, affatto! Offri lo spritz?[lol2.gif]paolo gheto da fare domenica mattina?
Io? No, affatto! Offri lo spritz?[lol2.gif]
Cancarasso.....domenega son in montagna con i nonni.
Assolutamente ti aspetto sabato quando vuoi........ti,el Gianni e PaoloDS.....me raccomando.
Ciao,Paolo.
- - - Aggiornato - - -
Dai mettate d'accordo col Bota!
Ve spetto!
Ciao,Paolo.
Se te voi, ancuo son casa par le sie e meza. Vien catarme e porta el prosecco che lo provemo come che xè! [marameo.gif]...........me raccomando non stè ciamarme savio......che casomai el prosecco me o beo tutto mi!!!!!!![33][33]
che 4 cancari de amici che gò [marameo.gif]
ora mi organizzo se ce la facciamo a fare un salto domani, ovviamente el fi** de menga e' invita' de diritto.
a so libero a la mattina, la sera ho amici bresciani a cena.Menga come sito messo?a go el prosecco in fresca...
dai serca de organizzarte, magari verso sera che prima se và vedere el sguazzo de Paolo e dopo se te ghe tempo se ciavemo na caraffa de sprissetti
Fatti trasferire in Veneto, qui ci sono posti a iosa!siete unicipeccato che siete così lontani!
saluti a tutti
...........me raccomando non stè ciamarme savio......che casomai el prosecco me o beo tutto mi!!!!!!![33][33]
che 4 cancari de amici che gò [marameo.gif][marameo.gif]
alora el fi** de Menga lo go xa sentio, el mona de ska ghe ne ga sempre una, el resto ie' tuti invita'......che dopo non disi' che non ve penso...
Monaaa,savevo che ta leggevi el post.....
Doman ae 9 xe qua el Bota.
Ciao,Paolo.
Peccato, sarei voluto esserci anche io... [cry.gif]
Bevete uno spritz anche per me domani... Mi raccomando al Campari, a noi "Paoli" piace così, vero Joe? [birra.gif]
tranquillo che el tempo de mettare le gambe soto la tola prima chei verxa lo catema....
France' tu lo sai quando vuoi venire a trovarci devi solo chiamarmi, qui c'e' sempre posto.
Parché, quando che a verxe, non se pol pì catarse par dò (mila) fette de soppressa e un par (de centinaia) de biceri de rosso?tranquillo che el tempo de mettare le gambe soto la tola prima chei verxa lo catema....
Parché, quando che a verxe, non se pol pì catarse par dò (mila) fette de soppressa e un par (de centinaia) de biceri de rosso?